Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

vad veckorna går fort!!

Kategori: Allmänt

Ja...veckorna bara rusar förbi!
idag blir lilleman 7v..mammas gofjärt!
Nu har han precis somnat om efter att ha vaknat å vela äta..skönt att han somnar igen, funderar på om jag ska lägga mig en stund till  jag med, har lite ont i huvudet idag!

Igår körde jag igång med träningen, har fått 3 månaderskort på Etic här i timrå!
känns super roligt, nu hoppas ja bara Bettan köper kort också så hon kan hänga med mig å träna =)
roligare om man tränar med nån, ist för å gå dit själv!
känner att träningsvärken smyger sig på, sakta men säkert, gud så härligt...har nog aldrig saknat träningsvärk så mycke som ja har gjort nu senaste tiden =)

Nä nu ska jag lägga mig i sängen igen och kolla på min underbara skatt tills ja somnar!
man kan knappt sluta kolla på han..han är så vacker!

imorse höll han pappsen hemma lite längre på morgonen då han busade lite, skrattade å hade sig..man blir alldeles varm inombords...Mina kärlekar!♥

Kram

Kommentarer

  • Mathilda säger:

    SUND NÄSTA!!!:p

    2009-06-17 | 11:27:46

Kommentera inlägget här: