Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Huga!

Kategori: Allmänt

Gud va känslig man är nu kan jag erkänna!
sitter och kollar på videosnuttarna på lilleman våran och blir alldeles tårögd...tänk att de är våran bebis i magen jag ser framför mig..de är helt ofattbart!

tänk..snart är man mamma, det är svårt att fatta!
mitt liv är de bästa jag har, tack vara människorna runt omkring mig, älsklingen och vår skatt i magen.♥

KÄRLEK

Kommentarer

  • Mamma Till Tea säger:

    Hello tjockis angen ,, o hej lill killen i magen.. INTE GRAVID.. i Promis You . : ) Vill icke va de heller : ) Vi längtar efter dej nu , ja vil hålla i dej .Eller vet inte om ja törs, men ja vill se honom. Jo e mye bättre , helt frisk. eller jätte ont i kroppen bara den e lite efterbliven ja orka inte gö så mye . Men annars e ja frisk .. Ja måste UMGÅS! Kram kram

    2009-03-05 | 12:05:08
    Bloggadress: http://tnilsson.blogg.se/
  • Daniella säger:

    Jag tror aldrig att man kommer att förstå! Det är helt obegripligt :)

    2009-03-07 | 14:17:06
    Bloggadress: http://vitre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: