Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Saknar

Kategori: Allmänt

ååhhh fick en sån där saknad efter fotbollen nu, gud va ja saknar den..och tjejerna.
fan man tränade 6 dagar i veckan med dom, och sen helt plötsligt går man bara hemma å blir fet..fast av en underbar anledning =)
men jag saknar de grymt mycke nu, så när lilleman kommer ut ska jag börja igen.




Jag å Marie Norén efter match mot AIK








Kommentarer

  • Anonym säger:

    JA nu är inte fotbollen långt borta =) Så snart kan du lira igen. Wiiiie.

    2009-03-14 | 22:15:29
  • Marie säger:

    Ojoj vilka snyggingar :)

    Ser att det är dags snart! Tiden går i rasande fart, kom ihåg att njuta av när lillen är riiiktigt liten..uppskatta stillheten. Börjar bli lite väl flängade här hemma nu. Haha. Bara en sån sak som att lägga honom...vips står han. Hallå, för några månader sen låg han bara där...=)

    Kramar

    2009-03-17 | 09:59:57
    Bloggadress: http://mariiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: