Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Spännande kväll...

Kategori: Allmänt

jo de kan man lugnt säga..lär vara många som sitter fastklistrade framför tv:n bitandes på sina naglar i hopp om att Timrå slår ut HV71 idag.
kom igen nu grabbar, avgör ikväll nu så får ni vila lite innan dom andra matcherna drar igång =)

nu sitter jag och väntar på att Carro me små pojkarna ska komma å hämta upp mig, vi ska in en sväng på JC i stan som går i konkurs å kika va dom har för något på utförsäljningen.

Nu börjar lilleman ta väldigt mycke energi och kraft av sin Mami, man orkar inte mycke nu för tiden..igår var jag me min kära pappa och köpte säng,skötbord,madrass,skötbordsskydd mm...sen var de hockey hos svärfar...jag höll på att somna i soffan där..nog för att matchen var spännande, men de var som om att ögonlocken bara ville slå igen...hehe.
sen idag ska vi på föräldrautbildning, de ska bli skoj, träffa andra som ska ha ungefär samtidigt som oss.

jag å älsklingen ska sätta oss ner något nu framöver och planera sommaren, funderar på att åka till mina kusiner i Karlstad och hälsa på..de är på tiden  =)
man har ju aldrig haft tid annars då fotbollen tagit upp all tid för en, å då är de bäst att passa på nu när jag är ledig en sommar, fast jag ska ju dra igång me fotbollen igen..men de blir väl i augusti kanske =) fast träna så mycke ja kan och orkar tänker ja göra från och med man får efter en förslossning.
saknar verkligen fotbollen nu, jag sa de till älsklingen häromveckan..att ska jag spela igen ska jag sattsa. jag är trotts allt "bara" 24 år =)
om de funkade för oss båda sa jag ju såklart också...då fick jag till svar: klart grabben ska ha en morsa som sparkar boll! 
Det finns lösningar på allt =)


ska kila nu!
ha de bra allihopa!




Kommentarer

  • Tessan säger:

    Inte långt kvar nu =) Spännande =) Nervös inför förlossningen? Kram

    2009-03-12 | 10:45:46
    Bloggadress: http://mammatessan.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Så va jag också, bara längtade och när det väl starta så va jag så glad. Inte ett dugg nervös alls utan det va skönt, sedan är det sådan underbar personal på förlossningen också så man blir lättad av att veta att dom finns =)

    2009-03-12 | 14:35:53
  • momma säger:

    jätte fin sida du har min flicka nu får du hjälpa mamsen/innan lille man kommer

    2009-03-26 | 19:27:29
    Bloggadress: http://ankis blogg

Kommentera inlägget här: