Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

tröttare än tröttast..

Kategori: Allmänt


Ja de kan man säga att jag är just nu, skulle ha åkt in till en kompis i stan som jag inte umgåtts med på väldigt länge nu ikväll, men jag orkade inte, min kropp säger ifrån, jag är helt slut.
orkar knappt vara vaken, de lixom värker i kroppen, orkar knappt skriva på tangentbordet just nu...ska de verkligen vara så här? jag vet att jag är gravid men ändå =)

Idag var jag å älsklingen in på birsta å kikar på sideboards, vi hittade en på ikea som vi ska sattsa på , skit snyggt kommer de bli!

Ne nu ska jag kika på tv och sova!

ha de bra allihopa!

Jag älskar dig Älskling!

God Natt






Kommentarer

  • Jossan säger:

    Ja det ska jag göra..

    2009-03-30 | 22:12:47
    Bloggadress: http://innebandyfrun.blogg.se/
  • Maria säger:

    Åh vad rund och go du är om magen nu ;-) Jättefin!!

    Visst är det facinerande att erat lilla barn ligger där och växer för att göra sig redo att möta er om inte så jättelång tid nu :)

    Hoppas du får må bra även sista tiden. Klart att det blir tyngre och bebisen kan trycka på ett och annat ställe, men det måste vara skönt att vara hemma och kunna lägga dig och vila om kroppen säger det. Viktigt att lyssna på den nu ;-)

    Kram och ha det så bra!!

    2009-03-30 | 23:09:57
    Bloggadress: http://misan80.blogg.se/
  • Carro säger:

    Hej hej! vilken fin mage du har :) men du kanske har fått lågt järnvärde kanske därför du är så trött!? kika med din BM när du är där och köp lite blutsaft på typ ica och drick det varje morgon, kan ju hjälpa lite iaf :D hade bäst! kram

    2009-03-31 | 10:07:13
    Bloggadress: http://carroedlund.blogg.se/
  • R säger:

    o herre gud.. de sa bara pang.. så vart du en jättte gravid blivande mamma!!!



    Fiint!

    ta hand om dig trötter

    2009-03-31 | 12:57:18
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här: