Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Tvättdag

Kategori: Allmänt

Ja ni gott folk..vem skulle tro att Angen var uppe klockan 06.30 imorse och förberedde sig för tvättstugan? inte jag iaf =)
jag hade tagit tiden kl 11..men då jag ändå var vaken så tänkta ja att ja kan ju ta den kl 07.00 ist.
så nu tvättas de för fulla muggar!
ALLT ska tvättas!

igår var jag på fotboll å kikade på när min älskling spelade match mot nedansjö, dom vann med 4-0..härligt grabbar!!

idag blir de tvätta som sagt, sen blir de en sväng på birsta kanske..får se om vi hinner..och ikväll bio., ska se någon som har premiär ikväll..kommer inte ihåg va den heter..nån pang pang film tror ja =)

ne nu ska jag grejja vidare!
vi hörs senare!

Hejsvejs!

Kommentarer

  • Maijsan säger:

    jösses vilken duktig tjej!!:) själv hade jag ställt alarmet på 09.30 för att lyckas vinna en auktion på tradera. den avslutas om 10 min så håll tummen för att ja vinner auktionen med de rosa tummen byxorna i stl 56 :) kram

    2009-03-20 | 10:05:47
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: