Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Morsdag!

Kategori: Allmänt

Hoppas alla mammor får en bra morsdag idag =)

Igår var vi bara ute, gud så underbart väder, vi var i bölesjön å fiskade med svärfar å lilla hugo som älskar allt som har med fiske att göra...sen åkte vi inöver stan ,jag och mina älsklingar..kikade på lite motorcyklar och åt en macka på coffé house..och helt plötsligt kommer Ida och Jonas gående på stan, bara några timmar sen dom kom hem från grekland dom bajskorvarna =)
roligt å se dom var de iaf, vi tog en glass och satte oss å kikade på lite folk..sen åkte vi och spelade minigolf i skönsberg, jag kom delad 2a med Ida..inte dåligt för att vara mig faktiskt..brukar tappa tålamodet efter sisådär 7-8 hål =)
sen åkte vi hem och såg på film, fast jag somnade medans jag ammade Algot så jag såg inte så mycke av den tyvärr..hehe!

Här är strax innan jag somnar från filmen =)


Myser i sängen!


sitter å kollar på kort sen BB...shit va liten han var Algot..haha..han har ju blivit såå stor..fast alla som ser han säger:ååhh vilket litet knyte..men hallå..han har ju blivit jätte stor =)


Nu ska vi ta en promenad i det vackra vädret!

ha de bra allihop!
Kram

Kommentarer

  • Cattis säger:

    Vilken sötnos du har :) längtar bara mer när man ser små sötisar :)

    2009-05-31 | 19:38:08
    Bloggadress: http://shadowstorm.blogg.se/
  • madde säger:

    Jaa,du hadde tur du.Skulle verkligen va skönt om Lillan vill titta ut tidigare=)Vill verkligen INTE gå över tiden!!!Orkar inte de!:/ =)

    2009-05-31 | 19:55:29
    Bloggadress: http://madeleinesophie.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Visst är det härligt att vara mamma :)



    2009-06-02 | 21:41:58
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.ses

Kommentera inlägget här: