Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Massa Mys!!!

Kategori: Allmänt

Hejhej!

Igår var min morbror, hans tjej Ulrika och mina kusiner här och hälsade på från karlstad, mycket trevligt!
de är tråkigt att man inte träffas så ofta..vi planerar att åka dit och hälsa på något i sommar, en liten semester, mysigt!

här kommer lite bilder sen igår!

Algot med världens bästa!!


Vackra Kusin Hanna med vackra Algot!


Vackra Kusin Ida med Vackra Algot!


Algot fick en Torbjörn av mammas kusiner, älsklingen la till ett till namn, Fernando!
så nu heter han Torbjörn Fernando..förkortas TF!


Algot myser!


idag har vi en slappar dag, gud så skönt..vi har sett klart Rally brudarna som vi hyrde häromdagen, hyrde även bröllipsduellen och step up 2..den sistnämnda var min favvo, älskar dans filmer å så..street dance =)


Imorrn ska Algot och mamma  till Karin och mysa innan vi går ner och kollar på när SDFF möter Umeå södra...så då ska vi dit och träffa Lisa Lantz och Anna Svärdsudd som spelar där..och såklart SDFF tjejerna!
Om 3-4 veckor ska jag börja köra styrke träning igen, LÄNGTAR!!! sen får vi se om ja är i form för att dra igång me fotbollen igen efter sommaruppehållet..men de tror jag =)
saknar verkligen att träna, men samtidigt har man ett annat liv nu också..men det funkar bara man vill!! och jag har ju en underbar sambo som ställer upp till 100% så de känns väldigt bra, klart grabben ska ha en morsa som lirar boll sa han för ett tag sen! hihi!

Tatuera mig ska jag göra också, längtar som tusan =)
måste ta å boka tid snart.


Lilleman är så söt, mammas allt..vad skulle jag göra utan mina killar?
Kärleken går verkligen inte att beskriva..den blir bara starkare å starkare för varje dag som går ♥
 





Har blivit stark i nacken och kan hålla upp huvudet ganska länge innan jag inte orkar mera =)


Ha de bra allihopa!
Nu ska vi mysa vidare!

Kram

Kommentarer

  • Rikke säger:

    men vad sot han ar...

    fina bilder oxa!!!:D

    V¿Bilder ar alltid kul!

    Tack och ta hand om er!

    2009-05-23 | 19:32:42
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/
  • mli säger:

    storkillen! :D Vi måste ses snart tycker ja!!

    2009-05-23 | 23:31:34
    Bloggadress: http://mlish.se
  • m-t säger:

    jo vi längtar så vi håller på att spricka! han jobbade igår, men inte på ip.. =) spelar killen din också fotboll?

    2009-05-25 | 10:38:20
    Bloggadress: http://fotbollsfrun.devote.se

Kommentera inlägget här: