Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Busunge!

Kategori: Allmänt

Vi klev upp, jag satt Algot i gå stolen vi köpte åt han igår.
jag går in i köket och värmer vatten till gröten, sen när jag kommer in i vardagsrummet igen så står lilleman och pillar på playstationet, elr rättare sagt drar i alla kablar =)
då har han öppnat skjut dörren och sen hittat playstationet..hihi..busunge!

Bildbevis.





Busungen våran...dax att börja barnsäkra alla grejjer nu kanske?!? =)

Kommentarer

  • Momma säger:

    Hejja på mommas busunge.

    2009-11-24 | 20:43:09
  • Erika säger:

    Hihi,busig kille. Spännande med allt som finns att upptäcka. =)

    Tack för din kommentar i min blogg. Ja,saknaden efter mormor gör verkligen ont. Känns så overkligt att hon är borta...

    Annars är det bra och jag jobbar kvar på V-malm. Det rullar på som vanligt. Nedräkning till jullovet nu. =)

    Sköt om er! /Erika

    2009-11-24 | 21:27:19
    Bloggadress: http://erikabergman.blogspot.com
  • Mathilda säger:

    Värsta stora killen:)

    tyckte det inte va så länge sen han föddes:P

    2009-11-25 | 10:17:32
  • Nikita säger:

    Tipsar dig om en ny tävling i min blogg

    Vinn en VALFRI pusselpall från Bonde of sweden

    värde 895-1195:-

    Tävla här:

    http://nikital.blogg.se/2009/november/tavling-vinn-en-valfri-pusselpall.html

    2009-11-26 | 10:16:32
    Bloggadress: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här: