Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Dagen idag.

Kategori: Allmänt

Vi klev upp och gjorde oss i orning för att åka på födelsedagskalas samt fardagsfirande.
åkte hem till min far där vi slog 2 flugor i en smäll då lillebror fyller år idag! Grattis igen lillebror!
Sen åkte vi vidare till Mickes papi.

orkar inte skriva nå mer, lägger in lite bilder!
har äntligen fått tillbaka min mobil som varit på lagning!!!!

Började dagen med mumsig gröt!


på kalas/farsdagsfirande.



Rock´n Roll


Pappa försöker vara lika cool som mig, men de lyckas han inte med.

Kommentarer

  • vicky säger:

    Men vi väntar ju på kortet på en livrädd Anton hahahah

    2009-11-08 | 20:32:29
  • Jennie & Grodan säger:

    Hahahahahaa ja algot var mkt coolare !

    2009-11-08 | 22:29:22
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Tack ;) Hahaha.. Du är ju fan dö fresch ;)

    2009-11-09 | 10:24:47
    Bloggadress: http://brunettsnurran.blogg.se/

Kommentera inlägget här: