Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Drömvinsten.

Kategori: Allmänt

Sitter å kikar på tv, och nyss var det reklam för drömvinsten.
Den ligger på 182 MILJONER!!!!!!!
Så jag och Micke började prata om vad vi skulle göra om vi vann? =)
Det första jag sa var att jag skulle ringa mina närmsta vänner och fråga om dom skulle med och shoppa, och att jag bjuder..haha..sen skulle jag och familjen åka på semester och planera inför framtiden, husbygge mm =)
jag skulle bygga varsitt hus åt min mamma och pappa, sen skulle jag köpa dom en ny bil, och bröderna skulle nog få ett litet hus å välja vilken bil dom ville..hihi..de va lite om va ja skulle göra!
jo en till sak, jag skulle skänka några miljoner till SDFF så vi kan betala alla spelare så dom kan spela fotboll på heltid! =)


Min fråga är, Vad skulle ni göra??





-Drömma kan man ju iaf-

Kommentarer

  • mli säger:

    Jag skulle fixa ett körkort fort som attan! Köpa mej en Bmw med m-paket. Karln kan få en valfri bil han också ;) Sen skulle jag köpa tomt och bygga och inreda vårat drömhus såklart. Sen skulle hela lilla familjen åka på semester, USA, Thailand, Kina, Australien m.m. (dock så vill ja ej flyga, men ja får väl offra mej ;) ) Sen såklart shoppa en massa nya kläder m.m! ml

    2009-11-20 | 21:36:06
    Bloggadress: http://mlish.se

Kommentera inlägget här: