Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

God Morgon.

Kategori: Allmänt

Morning morning.

Nu sitter jag och Algots kusin Dante i soffan och kikar på svampbobb.
Algot har legat och skrattat som tusan åt Dante nu på morgonen, verkligen gapskratta =)
om jag gjorde något så var de inte alls roligt, men gjorde Dante lika dant så var de helt plötsligt skit roligt!! det var samma visa igår kväll också.
hihi..Algot tycker om sin kusin.

Algot sover nu iaf, tog tempen och den visade 38.0 så nu har lilleman sin första feber, och troligen efter sprutan igår..huga..de gör ont i mig.

vad ska man hitta på idag då tro?
blir eventuellt drakborgen något i helgen, vi har pratat om de iaf..så vi får se om de blir av =)
vi ska iaf hälsa på Hugo & Måns något.

Nä nu ska vi kika vidare på lite barnprogram.

Ha de bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: