Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Mat.

Kategori: Allmänt

Håller på att göra lax i ugnen nu, orkade inte koka potatis så de blir tomat till tror ja =)
Algot ligger och gör roliga ljud på madrassen här nedanför mig..gofis.
Den 11 dec ska vi lilla familjen på julfest/Julbord med papi mikes jobb, skoj skoj!

Mår iaf bättre nu, fortfarande lite hosta kvar..men de får man tåla =)
På onsdag ska jag träffa en chef, har eventuellt fixat lite extra jobb..så får se hur de blir med de..vore skoj iaf att få komma ut och jobba lite. få in lite extra pengar, slippa leva på vatten och bröd nå mer..haha nä, jag skoja bara!

Nu vill jag bli helt frisk så ja kan börja dra igång med träningen, löste ju kort och allt också gick jag och blev sjuk..dålig stil va? jo..men jaja.

Nä nu ska jag kolla till hur laxen mår i ugnen och sen slänga i lite tvätt i maskinen!

Ha en underbar dag allihopa!


Kommentarer

  • maijsan säger:

    jag sa till hon som ja känner på frösunda så hon skulle prata med dom som tar emot ansäkningarna :) vad är de för jobb då? kram

    2009-11-23 | 12:53:03
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: