Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Morrn.

Kategori: Allmänt

God morgon!

I natt har jag legat och lyssnat på när lilleman andats och när han har gnällt i sömnen, tog tempen på han då han vaknade till en sväng och han hade då 38.3
ploppade i en Alvedon och efter en stund somnade han om.
Nu har han ingen temp, men får väl se lite senare!

Tittade mig just i spegeln, haha..va fin i håret man är på morgonen =)
Snygg mittbena, haha..


Nä nu ska jag sätta mig ner å kika på lite grejjer, jag är grymt sugen att fixa i lägenheten framöver.
om min kära sambo går med på de, fast iof..han behöver ju inte ens veta om de =)
(låtsas som om du inte läser detta om du är här å läser babe) hihi..Puss på dig!


Kommentarer

  • Cassandra, mamma till Josefin säger:

    Hejsan!



    Vet inte om jag frågat dig, men jag undrar om du kanske är intresserad av en mykidooträff!? Jag säljer deras snygga/tuffa/coola barnkläder och behöver lite partyn nu i december! Du som värdinna får i december 2 gåvor för du håller en träff och du kan få bra rabatter! :) Skulle du inte vara kul? Bjuda hem vänner, bekanta, släktingar och sen handla julklappar i soffan! :D Jag säljer inte bara barnkläder utan leksaker och sen andra roliga saker! Kläderna är ekologiska och leksakerna är pedagogiska :) Hör gärna av dig om du är intresserad av en träff!

    2009-11-21 | 14:51:02
    Bloggadress: http://weareyoungparents.blogg.se/
  • Angelica säger:

    Haha. Det är ju så där man ska se ut på morgonen. Kung :D

    Och jag tycker även att du ska fixa om hemma. Det är super kul när man får lite nytt och fräscht:) Man mår så bra då:)

    2009-11-21 | 17:19:22
    Bloggadress: http://mammaangiie.blogg.se/
  • Anita säger:

    Ha ha den där frisyren brukar jag också ha , man ser ut som en fågel av nått slag // Jag håller också på att göra om hemma jag har fått för mig att jag vill ha allt i vitt . Så nu har vi en ny vit ytterdörr imorgon målar jag om tapeten i matrummet som nu är gul så kör på du me// Anita

    2009-11-21 | 17:43:57
  • mli säger:

    Ett tips bara :) Man ska helst vänta en halvtimma efter att barnet har vaknat och ta temp.

    2009-11-21 | 19:35:22
    Bloggadress: http://mlish.se
  • Jennie & Grodan säger:

    För det första: snygg frilla! :D



    Sen för det andra: tycker synd om lilleman :( tyvärr kan jag inte skicka Felicia på honom med en bamsekram & puss. Mami vill inte att hon också ska bli sjuker.



    Sen för det tredje: tycker han är en tuffing som biter så hårt så tandköttet blöder. Kommer att bli en riktig karl av lilleman ska du se :D

    2009-11-21 | 21:09:33
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: