Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Sådär ja.

Kategori: Allmänt

Då har man käkat..var inge vidare gott de där inte..men ner gick de iaf =)

sitter och lyssnar på musik lite lågt medans lilleman sover...ska kika på nån klänning till nyår om de nu blir så att vi ska på fest då.
återstår att se!

vill göra hårförlängnig nu, men får se hur de blir med de..om pengarna räcker till så här före jul..verkar inte så.
I julklapp har jag önskat mig make up kurs på make up store av babe, så man kan bli lite fin nångång..haha..äsch jag är alltid snygg(haha), men kul å veta hur man sminkar sig när man nån gång ska göra de =)

Ni ska se Algot tandrad som är på g på övre delen..shit..dom bara ploppar upp nu =)
men lillstackarn har ont, de förstår jag..huga..älskling.


Algot sussar sött.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: