Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Sjukstugans dag.

Kategori: Allmänt

Ja, idag har varken jag elr Mike vart speciellt pigg..min hals kliar och retar som tusan..Men mike min lilla babe han har nog de värst han, han har bara legat i soffan hela dagen...bara vart upp då han ska på toa elr så..stackar babe♥ (Men ni vet ju även hur killar är när dom är krassliga?!?) hihi!
Nä babe, jag vet att du inte alls är pigg..funderar på att boka in han på hotell så han får vara där och vara sjuk..haha.

Algot är snorig och lite hostig..men inget man märker påverkar honom..han skrattar å busar som vanlig vårat lilla mystroll.

Lagade till lite go lunch till mig och babe idag.
Taco tallrik, och en Zeunertz julmust. MUMS!





Lite bilder jag tömde kameran på.

Algot på väg ut..gör en av sina miner.




Här sitter han i sin korg med sina gosedjur


Se och njut.

Ciao!

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Heeeejj! Sjukt längesen jag va inne på din blogg alltså!! Hur gammal är lillkillen?? Han ser så stor ut till skillnad från min lillafisa ;D

    Känner precis som du måste sätta igång med magträning alltså.. Fast jag tror mina höfter har blivit bigger. Shit the same.. Har ju världens goaste tjej i famnen istället:D

    Ni får krya på er.

    2009-11-17 | 08:39:59
    Bloggadress: http://jenniearies.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Hon blir 3mån på torsdag :D Kan inte fatta att det är 3mån sen man låg på förlossningen?! Tycker de växer alldeles för fort alltså.. Tyckte din lille knodd var pytte liten bara för någon månad sen och nu är han stora killen ;D



    Vi håller oss friska än från stora förkylningar. Lillan var ganska mkt täppt i näsan de första två månaderna :( Man tycker ju så synd om dem då.. Så små och alldeles ovetande..

    Vi får hoppas din lilla kille slipper din sambos förkylning!



    Krya på er.

    2009-11-17 | 11:11:59
    Bloggadress: http://jenniearies.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Vi bor nere i de småländska skogarna. Utanför för en liten skitstad (Vetlanda) men våran lilla mysiga by heter Granshult :)

    2009-11-17 | 17:43:37
    Bloggadress: http://jenniearies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: