Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Tröttare än tröttast

Kategori: Allmänt

Fy vad trött jag varit idag.
Känt mig hängig och allmänt slö.

låg kvar i sängen å myste lite idag, sen klev vi upp å käkade frukost.
Efter ett tag gick Algot och sov lite, och även jag..sen vaknade lill gubben men inte jag..haha..pappsen tog honom, väcktes då Micke skulle hämta kläder från garderoben, då sa han att dom skulle åka å tvätta bilen, och medans jag sov hade han busat med lilleman och duschat honom..mina gobubbasar =)
Algot älskar att mysa med pappsen.

Igår var jag på avslutning med fotbollen, var i från Algot i 4-4½ timmar..det längsta hittils!
Men allt hade gått så bra, fast nå annat hade ja ju inte förväntat mig..men ni vet ju hur man är som mamma!
hihi!
Men vi åt väldigt god mat, och lagets clown Emma Jonsson hade gjort en så jäklar bra film..HAHAHA...jag skrattade så tårarna sprutade..gick åt ett antal servetter kan ja säga =)

Nä nu ska vi sova här hemma.
Men ha de bra så skrivs vi imöra.


Kommentarer

  • Malin säger:

    Nja, jag vet inte om det är några tänder på g. Nu sover han lika bra som han gjort. Det var några dagar då han var orolig när han skulle sova. Också var det en massa dreglande. Jaså har du varit i brorsans studio!? :D Vad roligt!

    2009-11-01 | 23:42:51
    Bloggadress: http://duskaintemedpawillys.blogg.se/
  • Jennie & Grodan säger:

    Men visst kändes det som en mäktig känsla när du kom hem efter 4 ½ timme och såg din son? :D



    Jag älskar familjelivet ! :)



    Sen vill Felicia säga nått:

    Algot jag blir så fnittrig när jag ser dina

    kort som blinkar här på din mammas blogg. Jag tycker du är fiiiiin, puss



    2009-11-02 | 15:41:23
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Nathalie säger:

    Vilken fin blogg du har, va tvungen o kika in :) Mysigt att våra knoddar är födda samma dag. Vart håller ni hus, i sthlm? :)

    2009-11-03 | 10:26:06
    Bloggadress: http://090429.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: