Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Babysim

Kategori: Allmänt

Har ju glömt berätta att jag anmälde Algot till babysim igår =)
dom har tydligen kört igång inne i stan, kanon bra..så den 27 börjar vi bada me lilleman..superskoj!

Maijsan tipsade mig om de, då fanns de 3 platser kvar..å när jag hade anmält mig fanns de 2..sen anmälde maijsan sin kompis..och jag tipsade Anna & Elis så hon tog sista platsen!
så nu är de fullt...om ingen hoppar av då!

Nu ska ja fortsätta mysa med familjen!

Caio

Kommentarer

  • Sofia o Hugo säger:

    Vilken tid ska ni gå? Jag har åxå anmält oss till babysim i stan eftersom man aldrig får svar här ute... Så långa köer.... Vi ska kanske gå på samma sim!? KUUUL! :D

    2009-10-16 | 22:02:35
    Bloggadress: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
  • Jennie & Grodan säger:

    Nä vi åker hem på måndagmorron faktiskt. Min mormor & morfar ville att jag skulle sova hos dom imorron, och jag jublar över det jag. haha. för hon bor på tullgatan /köpmangatan. Så jag får vara lite i "stan" istället för på landet.



    Vad har ni för planer imorron? Tänkte om man skulle ses en sväng om man har tid till övers :D

    2009-10-17 | 18:00:46
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Kattis säger:

    Vad kul! :) Sandra & Meya ska också gå, du kände henne va? (tillsammans med magnus) jobbigt att måste kliva i en bikini bara.. jag har ju inte börjat träna som dig :P

    2009-10-18 | 16:31:20
    Bloggadress: http://kattajonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: