Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Fullt upp idag!

Kategori: Allmänt

Stack in till stan och käkade lunch med kära Tessi, svingott var de!
sen kikade vi på stan en sväng också..hittade lite till lilleman som vanligt =)

Sen mötte vi upp Jennifer som skulle passa Algot medans jag fick lite personligträning, fick ett kanon program jag ska köra nu..mycke magmusklerna eftersom de är dom jag mest måste träna upp efter graviditeten!


Algot tycker om gröt.
Kolla tänderna vad dom syns nu, han har en till på väg upp där nere nu också..3e tanden på g alltså =)






Kommentarer

  • Angelica säger:

    Hej!

    Ja att du var på stan det såg jag nog allt :P Haha

    Även att jag la märke till att det var du, när jag sett dig på kanske tre kort:D

    Men jag såg när du sprang runt där med barnvagen :)

    Ja, svårt och svårt. Men jag är lixom inte hungrig och när jag väl äter då mår jag bara illa och får bara i mig lite grann.

    Så vet inte riktigt vad man ska göra! men det ordnar väl till sig. Förhoppningsvis ska ju lillen komma ut snart och jag hoppas inte att den tage allt för ycke skada av att jag inte får i mig tillräckligt:)

    2009-10-29 | 23:46:54
    Bloggadress: http://mammaangiie.blogg.se/
  • Rikke säger:

    Amen du ser, de va mumma med gröt!

    Han ser helt galen ut och vill ha mer!

    Go pojken!



    Bamse kramis på er snyggingar från oss

    2009-10-30 | 11:55:41
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/
  • Jennie & Grodan säger:

    Har du ont i munnen Algot ? Jag har inte fått upp någon ännu! Kram kram / Felicia

    2009-10-30 | 18:56:25
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Malin säger:

    Halloj! Gud vad söt Algot är! :D Du, när fick han första tanden och hur var han då? Jag menar om han var grinig och hade svårt att sova?

    2009-10-31 | 08:48:37
    Bloggadress: http://duskaintemedpawillys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: