Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Härliga Onsdag!

Kategori: Allmänt

Sov inte så mycke i natt, Moffa ligger på sjukan och ja, som ni vet blir man ju orolig av sånt.

Idag skulle jag ha åkt in till stan, men då jag vaknade så sent och Algot sov så länge så blev de tyvärr inte så..vi åkte till Frida som jag jobbar med och hälsade på henne den lilla busungen.
sen åkte vi hem och Papi Mike stack ner på spinning, och när han kom hem så åkte jag med Bettan till El ljusspåret och sprang ett varv, och gick 1..så nu känner jag mig duktig.
Imorrn ska jag ner på Etic och köra ass´n legs 30 min och efter de är de core...Nu ni =)


Dåligt med bilder blir de nu när min mobil är på lagning, då jag oftast tar massa kort med den, men ska försöka knäppa lite me system kameran, som dessutom är mycke bättre =)
hoppas få lite bilder av maijsan från badet =)

Nä nu ska ja gå å mysa ner mig i soffan!

Ha de underbart gott folk!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: