Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Måndag

Kategori: Allmänt

Ja idag låg vi kvar extra länge å bara myste jag och Algot, Älsklingen han stack på jobbet vid den vanliga tiden i morse, stackarn som missar våra mysmornar..fast på helgen får du ju vara med älskling =)

har nyss ätit lunch, har smsat lite me älsklingen och vi har kommit fram till att vi ska försöka komma iväg på spinning 2 ggr i veckan..skojsigt!

finns så mycke ja skulle vilja göra här hemma..måla hallen vit tex..den är så mörk nu.
måla badrummet..tror fanken ja ska börja grejja lite..men inte idag =)

nä nu ska jag gå in till min underbara son som ligger och brottas med sin barbapappa ( elr mickes som han fick i lördags på avslutningen)

Puss

Hurrni, jag håller mina tummar å tår för er mina vänner där borta!

Kommentarer

  • Maijsan & Lykke säger:

    tjena! du, jag såg att ego hade börjat med mamma-barn aerobic förra onsdagen. dom ska visst köra 5 gånger. jag tänkte ringa, eller maila, dit och fråga om man får hoppa in fast de redan varit en gång. skulle du vara intresserad? :) kram

    2009-10-12 | 20:51:32
  • Rikke säger:

    ;-) ingen som vetr ingen som vet..haha

    2009-10-12 | 21:10:20
  • Margona säger:

    Men du kan bara säga att du har en riktigt sötnos till son;) Ja de är inte så många veckor i mellan Algot o Freja faktiskt! Kommer ihåg att jag läste din blogg 10 ggr om dagen säkert under den tiden du skulle föda!:)

    2009-10-13 | 09:57:07
    Bloggadress: http://annamargonanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: