Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Middag!

Kategori: Allmänt

Halloj!

Nu håller jag på att laga middag, 3e dagen i rad jag gör middag..Nyttiga Angen är på g..haha!
SweetChili pasta och kyckling blir de..MUMS!! Emelie som har mixat ihop så den är som den på Olearys...fast fan så mycke godare då man gör den själv kan ja lova =)

Algot sitter här i babysittern å försöker äta upp sina strumpor som han har på fötterna..går inte så bra =)
han har börja skrikit jätte mycke, elr inte skrik, utan mer som han pratar fast HÖGT..haha..man kan knappt hålla sig för skratt..som om han sjunger nästan..Gofisen våran! Världens Charmigaste lilla kille!! =)


Ikväll blir de träning, fussball.
måste röra på fläsket lite, längtar tills jag drar igång med styrke träningen/spinning..ska bli skit skoj!

Nä nu ska ja fixa pastan innan älsklingen kommer hem från jobbet.

Ha en underbar kväll!
Kramar/Angen & Algot

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Lät smaskigt det där med sweet chili och pasta...



    Vill Du dela med Dig av receptet??? Alltid roligt med nya recept...



    Ha det gott!

    2009-10-14 | 16:20:40
    Bloggadress: http://[email protected]
  • Hungrig säger:

    åh, kan du inte lägga ut receptet sweetchili pastan? Älskar verkligen den som finns på olearys =)



    2009-10-14 | 17:24:21
  • Pattis säger:

    Hej! Nu ska jag hålla sminkkursen! ;P har återupptagit det. Så du hade väl några som var intresserade? :) äh kika in på min blogg iaf http://patricia.patchmeup.se =)

    2009-10-14 | 18:07:33
    Bloggadress: http://patricia.patchmeup.se
  • Jennie säger:

    Så jäkla irriterande det här med att blogg.se bara visar "senast uppdaterat" nuförtiden? jag missar vääääldigt ofta kommentarer. Min sida visar liksom inte alla kommentarer, så NU såg jag att du skrivit !?



    Därför var det väldigt komiskt att jag skrev ett inlägg tidigare att Felicia kommit på nya läten :D haha så svaret på din fråga är att "ja nya läten kommer" men hon är lite försiktigare än Algot som det verkar :D hon viskar väldigt ofta, haha



    Och ska faktiskt till sundsvall ihelgen, men till min mamma som bor i bushen.... 40 min söderut i Junibosand



    2009-10-14 | 18:13:22
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Sofia o Hugo säger:

    Så gör Hugo åxå - skriker HÖGT - fast han bara pratar... Blir lite pinsamt ibland om man typ är på IKEA å folk tror han är arg lr ledsen, fast han är hur näjd som helst.... :D hhaahahaa...



    Pastan lät mums! Duktig mamma! KRAM

    2009-10-15 | 07:59:16
    Bloggadress: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: