Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Mys Söndag!

Kategori: Allmänt

Hej hopp!

Dagen idag började med att lilla Familjen låg och drog sig lite extra idag, mysigt.
medans ja låg i sängen smsade jag med Tessi och vi bestämde att hon och små killarna skulle komma hit på middag eftersom Mattias är och spelar matcher nu, så hon är ensam hemma med dom små.

Klev upp och städade hela lägenheten, alltid bra med främmande, för då blir de stor städning, och de är sååå skönt när de väl är gjort =)

Tessi,Liam och lilla Loui kom runt halv 3-3 och vi la Loui och Algot i gymmet, Algot skrattade som en tok varje gång lilla Loui gnydde och rörde på sig, ska se om jag får upp nå klipp på de senare =)
Liam han sov när dom kom, så Tessi bar in han i soffan.

Till middag åt vi klyftpotatis och grönsaker i ugnen, fläskfilé och kwibellesås och till efterrätt slängde jag ihop en äppelpaj..mums!

Imorrn tror ja att ja ska åka in till stan och shoppa lite kläder, skulle vilja ha lite nytt =)

Nu bjuder ja på lite bilder!

Algot                              Glá Skit                  Algot & Loiu
  


Loui,Algot & Liam        Söta Liam                  Söta Loui
  


 Loui & Algot             Loui & Algot busar    Vackra Liam
  

Trött Liam                            Mys                Liam i timrå Tröjan
   


 Loui Gymmar!
  

Nu ska jag ladda upp filmen då Algot skrattar åt Loui så lägger jag upp den här sen när de är klart, tar lite tid =)

Tack för idag Tessi,Loui & Liam♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: