Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Nämen hallå där

Kategori: Allmänt

Tjena Tjena!

Nu sitter man i köket och har nyss smällt i sig 2 ägg.
Algot ligger och sussar och Papi Mike är och spelar korpen innebandy.

färgade håret igår, som vanligt svart..utväxten var extrem så de va på tiden..så nu känner man sig fräch i huvudet också..skönt!

Ska iväg och köpa badbyxor till Algot sen när babe kommer hem, lilleman ska ju börja babysimma på tisdag =)
ska bli så skoj, jag hoppas han gillar de!

Nä bäst man gör sig klar så man är på g när babe kommer hem.

Fan vad vi älskar dig Algot.


Påväg till Tant Ida


Brottas







Ha en bra söndag!
Kram♥

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Åå vad roligt med babysim. Längtar verkligen tills man kan börja på sånt med:)

    Och jag hoppas verkligen att allt kommer gå bra, men det tror jag nog, skulle vara kul faktiskt och träffas och ta en fika eller nått. Haha 24 årig kärring. Njaa det tycker jag väl inte att du är:P Pojkvännen fyller ju 26 i januari så:D

    En liten fråga bara, tänkte att du kanske visste. Men hur fungerar det med dagis? Jag har hört att man endast får söka tre månader innan man planerar att barnet ska börja. Men pojkvännen sa att man kan söka när som och att hans arbetskompis sa att man skulle göra det redan nu för att man ska få det dagiset man verkligen vill. Är det något du vet :)

    Ha det bra!

    2009-10-25 | 13:47:41
    Bloggadress: http://mammaangiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: