Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Slö dag idag!

Kategori: Allmänt

JO kan man ju säga att de är, slö dag idag!
klev upp imorse efter att ha legat och myst me Algot innan han somnade om, åt Lunch direkt..haha..sen har jag suttit här..läst bloggar..Algot har vaknat och somnat igen..
Har inte ens tagit på mig kläder..gud så lat jag är, men skönt i bland de också!

Imorrn är de fotbolls träning..guuud va ja längtar.
ska träna med div 1 nu de som är kvar av säsongen..2 veckor!! hihi!
sen ska jag styrke träna som tusan...nu ni..ska Angen komma tillbaka..bättre än någonsin!
mohahaha!

Nu ska jag göra någon nytta..elr? nää de orkar jag fasen inte.
ska nog lägga mig och kolla på Algot då han sover..det vackraste som finns =)

Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: