Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Älskade lilla hjärtat!

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen nu med lilleman, han är jätte förkyld, men ingen feber än iaf. ( ta i trä)
igår kväll vaknade han 2 ggr efter att han lagt sig för natten och bara gall skrek..och de kan ja säga har kanske hänt 1 gång tidigare å då var han nyfödd..fy va ont de gör i mammahjärtat när de blir så där..

Och mitt upp i förkylningen så har en tand börja spruckit upp också, så nu har jag nyss bytt bajjblöja för andra gången på knapp 15 min.

Nu somnade han visst, gofisen min.

Älskar er, kärleken är obeskrivlig! han är så rolig lilleman då han ska mysas, då trycker han in sin kind och lägger hela sin tyngd mot ens ansikte, vilket han gör här på bilden.
mys me pappsen=)


våran gláskit

Kommentarer

  • Farmor säger:

    Ajsan bajsan kan göra riktigt ont nu om det redan kommit "bissingar" :)

    2009-09-15 | 17:34:40
  • Tessan å Eddie säger:

    Vad söt han är =)

    2009-09-15 | 19:09:17
    Bloggadress: http://mammatessan.blogg.se/
  • Elin säger:

    Vad roligt att han håller på att få en tand. =)

    2009-09-15 | 22:01:46
    Bloggadress: http://elinenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: