Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Blää!

Kategori: Allmänt

Ja fy tusan, då har tant röd kommit tillbaka efter x antal månaders frånvaro..fy tusan, man hade nästan glömt hur de va..men i förrgår blev man påmind..
idag är jag på väldigt dåligt humör, trött, ont i huvudet...fy bubblan..men antar att de är tant röds fel.
samtidigt är de ju skönt att få tillbaka de...så vet man att kroppen fungerar.
nåja..nog om de.

i går var vi å käkade tacos med Tessi, Mattias och lilla Liam..mycket gott..mums!
idag ska jag träna fotboll igen, weeeiii..skoj att komma igång igen.
skulle ju ha spelat med div 3 i lördags men då vart matchen inställd..typiskt!

nä nu ska jag gå å kika på lilleman när han sover...tur man har han sånna här dagar som gör en på bättre humör..mammas älskade unge♥

Puss


Kommentarer

  • Sofie säger:

    Hehe, ja då är vi två...fast jag är på rätt normalt humör, å min har inte varit borta i x antal månader :D hehehehe

    2009-09-07 | 16:41:13
    Bloggadress: http://lillaste.blogg.se/
  • Karin säger:

    Hej Gummsan! Det var så roligt att få träffa er. Han är ju bara så fin, så man kan äta upp honom. Inge kul med lingonvecka, jag som inte haft det på år och dar, har börjat få tillbaka det, undrar varför, ska ju inte funka om man har p-spiral.



    Kramar om!!

    2009-09-07 | 18:05:21
  • Jennie säger:

    åh fy, jag längtar inte till jag får min mens igen !



    Idag är grodan glad och feberfri igen, wiiii :D

    Hur är det med lilleman nuförtiden ??

    2009-09-09 | 08:13:57
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • kikki säger:

    haha, ja det är så jävla jobbigt. fick min "bara" 2 månader efter förlossningen, trodde man skulle få klara sig utan den 4 månader iaf ;P

    2009-09-12 | 12:03:32
    Bloggadress: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: