Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Dessa tänder..

Kategori: Allmänt

Igår sov lilleman 2 ggr på hela dagen och då var de 30 min varje gång.
ringde min kära vän emelie och hon bad mig komma dit igår kväll så vi kunde smörja lillmunnen med flytande alvedon, och gissa vem som blev hur lugn som helst? jo lillgubben våran.
på vägen hem somnade han och sen sov han, gud va han sov..jag bytte om till pyjamas på honom utan att han vaknade, fick ruska lite i han så han kunde äta lite iaf, och de gjorde han..medan han sov =) sötnosen mammas.

idag har han vart jätte lugn så gav han inge alvedon, la han runt kvart över 8 nu ikväll..vaknade nyss å gallskrek..så nu har vi gnuggat alvedon på tänderna och gett han lite alvedon så han kan sova i natt.
hemskt å se han ha så ont, han som aldrig skriker annars!
Nu somnade han, som en stock..kolla själva!


idag stack vi in till stan tidigt, träffade Tessi och lilla lilla lilla Loui, å herregud va liten han var =)
han blir 1 v imorrn..Algot blev så stor helt plötsligt!

här kommer lite bilder!

Go fisen Liam, världens bästa storebror till Lilla lilla Loui!


Lilla Lilla Loui


Mammas sötfis


Älsklingen testade vagnen utan mjukliften...vad stor plats han fick =)



Jag med lilla Loui!








God natt!

Kommentarer

  • R säger:

    Tusiken för jobbiga tänder!

    Tur ni hittat nått som verkar lindra iaf!!!



    Puss o kram



    ta hand om er

    2009-09-18 | 11:06:44
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/
  • emelie norin säger:

    Han är så himla söt eran son!!! :)

    2009-09-18 | 12:27:41
    Bloggadress: http://emelienorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: