Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Grattis Tea 1 år!

Kategori: Allmänt


Idag blir Tea Sponton 1 år!






För 1 år sedan gick Tina och tommy på helspänn i väntan på sin lilla bebis, (även jag)
Ut kom hon,en alldeles Perfekt liten tjej som fick namnet Tea.
kl: 10.15
3995 tung och 53 cm lång.
Idag ett år senare firar hon sin 1 års dag.
Jag talar nog för Tina och Tommy om jag skriver att detta har varit det bästa året i deras liv, så mycke kärlek,
tårar av glädje men även tårar som frågar en " kommer jag klara detta"?
och se på fanken, dom har klarat det första året, och visst fanken kommer dom klara de resten av sina liv!
Ett stålande jobb har dom gjort, Tea är en alldeles unik liten flicka som kommer få många killars hjärtan att smälta.
Nu har ni en underbar framtid att vänta er tillsammans.
Ta vara på den och var rädda om varandra!
Tillsammans har ni Världens vackraste dotter, och ni ska vara stolta över er själva!

Grattis Tea på din 1 års dag!

Önskar Angen,Micke och Algot!!!

Kommentarer

  • mamma till tea säger:

    Du är då helt underbar . tack för idag !

    2009-09-26 | 21:12:26
    Bloggadress: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: