Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Hockey

Kategori: Allmänt

Nu har vi precis kommit hem från Vicky, Tommy. Hugo och Måns..var där å kikade på timrå-brynäs som slutade 1-1.
Lilleman somnade på vägen hem då han sov 2-3 min under 4 timmar..bra jobbat gofisen.

Imorrn blir de fika hos Emelie med Malin och Teo, jag ringde Emelie förut och beställde =) hihi..gofika.
Sen ska vi iväg och fira min kära far som fyller år å sen kommer svärmor hit och ska vara kvar här över natten..så vi ska passa på att gå på bio.
Imorrn fyller även Tea år, 1 år..gud va tiden går fort..stortjejen!
så på lördag blir de 1 års kalas...mys mys!





Hockey Mys!



Ha en mysig kväll!

Kramkram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: