Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Lykke Liten på besök!

Kategori: Allmänt

Idag har Algot haft besök av en brutta!
Lykke, gojäntan.
Hon är 1 dag äldre än Algot, Maijsan kom in å kläckte ur sig henne på 7-8 timmar? medans jag gick å väntade på att mina krystvärkar skulle dra igång i sissådär 48 timmar =)..lite roligt de där..Maijsan hade beräknat datm den 14 maj var de va? och jag hade den 16 med Algot...men mitt vatten gick den 27 april, natten mot måndag. sen åkte vi ju hem och sen tillbaka den 28 april runt 3-4 på morgonen, vid 05.10 får jag ett sms av Maijsan " du kommer inte tro det är sant, men mitt vatten har gått och vi är på väg till förlossningen nu" HAHA..sen gick de med en väldans fart för henne..hon var bara in och vände kändes de som..
så hon fick den 28 april, och Algot kom den 29 april.
Kan även tillägga att Maijsan blev lite putt då jag skickade å skrev att mitt vatten hade gått, och vips så dagen efter går hennes..hur ofta händer de? =)

vi käkade lite pasta sallad, sen drog ja ihop en kladdkaka som vi mumsade på!

Nu sover Algot efter all tjej tjusning.

Lite bilder!

Sötnosarna leker lite!



 

Är vi inte söta då?
 


Men Lykke, jag vill inte pussas.

 
Vill du inte pussas, då äter ja på dig ist.


Jaha, men gö de då, jag känner ändå inget bruttan!


Vi kan väl hålla handen?




Maijsan me Barnen


Tack för en super trevlig dag, det måste vi göra om!
bara Algot tuffar på sig lite och inte blir rädd då Lykke pratar me han lillfegisen våran =)
♥♥♥

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Va han växt på sig lilleman :) det är lika med Felicia, snart kan man inte säga bäbis längre :(



    2009-09-30 | 21:32:23
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Maijsan säger:

    ja tusen tack för en super trevlig dag med goood mat och kladdkaka ;) Nästa gång vi ses hoppas jag att Algot inte är så "rädd" för Lykke, allra helst inte när hon är på så bra humör :) kram

    2009-09-30 | 22:12:14
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/
  • Sofia o Hugo säger:

    Men sötnosar :)) Å vilken fin sparkdräkt han har! Tuff!



    KRAMAR

    2009-09-30 | 23:23:31
    Bloggadress: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
  • Sussi, Adde, Clara säger:

    Åhh vad söta de var. De ska börjas i tid och veta vilka som finns att välja på :)

    2009-10-02 | 11:31:24
    Bloggadress: http://littlehearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här: