Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Söndag

Kategori: Allmänt

Sitter å lyssnar på Rihanna feat. Jay Z med låten run this town...riktigt bra låt =)
rihannas frilla i den videon är inte att leka med..vill ha!

idag ska vi till svärfar å fira att han fyllt år i fredags..sen får vi se om vi tar en sväng till Tessi å grabbarna, beror på om dom orkar!

igår spelade älsklingen match, dom vann med 3-1 mot Alnö, så nu har dom säkrat en plats i div 4 även nästa år, Härligt Löta!

Nä ska man ta å städa lite här hemma medans lilleman sover tro?

Ha de bra allihopa!



Kommentarer

  • jennie säger:

    ja nu sitter flisan, MEN hon sitter inte stadigt :D men roligt och se hur hon parerar när hon håller på att fara omkull :D hon har lagt krypandet åt sidan och fokuserar nu helt på rumpan, precis som mammsen ;) ska till gymmet idag och börja på den långa resan att shapa till hängröva!

    2009-09-13 | 10:52:51
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Jasså, ja aaaaaj om det är en tandis påväg, men kul ändå :D

    2009-09-13 | 15:55:52
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • pernilla säger:

    Såg videon. Men klipp dej så kvinna. FYYY så snyggt! Jag skulle själv klippt mig så om jag hade varit smal :)

    2009-09-14 | 09:46:59
    Bloggadress: http://pumzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: