Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Har precis bokat..

Kategori: Allmänt

Tjo!

Har precis bokat Helkropps Massage och liten ansiktsbehandling på http://www.timeout-spa.se/
inne i stan!
Fick av Micke i födelsedags present...underbart =)

Dagen idag började med att vi klev upp kl 10 jag och Algot, för då slog han upp sina vackra ögon..välbehövlig sovmorgon =)
Han har vaknat och gnällt till lite då och då i natt..tror han har haft lite ont i magen, för varje gång han vaknat och gnällt har han pruttat också..sen blev de bra!

Sen tog jag en rask promenad med Emelie runt industriområdet.
Sen hem och käka lite.

Nu sover Algot ute..vilket han gjort i lite mer än 2 timmar!

Nu ska jag plocka lite innan Algot vaknar, sen ska jag åka på träning.

Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: