Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Hejsan

Kategori: Allmänt

Hej hopp!

har fortfarande inte hört något mer ang datorn..blir så jävla irriterad bara jag tänker på de, vill ha tillbaka den nu sp man kan lägga in alla bilder från göteborg mm..

nåja..nog om det.

I helgen har vi spelat match, vinst med 4-2..härligt härligt.

Idag har vi varit träningsledig, mycket skönt..jag jobbade på dagen och nu ikväll har jag bara myst med Algot...han är det full fart på nu..han dansar som bara den...så fort han hör musik..så söööt..gofisen!

Nu ska jag mysa vidare, imorrn är det jobb och träning som gäller.

Amor eterno!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: