Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Vinst!

Kategori: Allmänt

Blev vinst med 3-2 idag, 2 målav sjödda å ett av jonsson!
blev lite spännande på slutet, men de bjöd vi på ;)

Nu sitter jag och kollar på min otroligt vackra son, hur kan man vara så vacker?

Nu väntas 2 dagars ledighet från jobbet..skönt, har jobbat nästan varje dag nu i augusti..vart ledig 4 tror ja!
Imorrn kommer en kär vän från faggatiden och hälsar på, Emma..ska bli så roligt å se om magen hennes har växt nå sen sist vi sågs..Mysigt!

Burra & Hasse har fått sin lilla Tuva-Lee också, huga..det har ni gjort bra efter allt ni vart med om!
Jag beundrar er starkt!

Nu ska jag mysa med Algot lite innan han ska sova..och vänta på att pappsen kommer hem från sin match =)

Puss och Kram

Åker båt i Göteborg =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: