Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Helgen förbi..

Kategori: Allmänt

Jahapp, då var helgen förbi...jobb helg för min del.
så nu är jag ledig måndag,tisdag.

Algot lillbubben är sjuk, han har haft feber några dagar nu..värst har det varit på nätterna..vaknat en gång per natt och bara gallskrikit..och då vi tog tempen och såg att han hade temp så gav vi honom alvedon, sen var han vaken en stund till, sen somnade han om igen..huga..det gör ont i en.
hoppas han får sova i natt utan att vakna..

Imorrn är de hockey, kl 06.00 om jag inte har fel!?
får se om man orkar sig upp och kika =)

Fy fanken vad kallt de är..har de väl varit mest hela vintern...nu tycker jag det kan bli sommar och sol..gud vad jag längtar, slippa packa på sig massa kläder..bara ta på sig ett linne,shorts och tofflor..HÄRLIGT!!!





Nu blir det mys!

Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: