Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Lilleman!

Kategori: Allmänt

Direkt efter förra inlägget gick jag och bytte blöja på Algot, kände att han var lite varm så jag tog febern, 38 hade han...så feber har han lillbubben, men inget man märker på honom..
Så jag stannar hemma från min träning idag så Micke får träna, dom tränar ju bara 3 ggr i veckan, och vi 6., så det är pappis tur att träna..så är jag hemma och myser med lillbubbas.♥

Imorrn blir det nog spinning, elr styrke träning under dagen, kanske en promenad också om vädret är fint =)

Nä nu ska jag krypa ner i soffan med Algot.

Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: