Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Oj, de va länge sen..

Kategori: Allmänt

Oj, de va länge sen jag bloggade nu märkte jag...har haft fullt upp dom senaste dagarna.
Det har vart träningar och massa annat.

Idag började jag jobba, gick väldigt bra faktiskt...saknade dock mina killar som låg hemma och degade =)
men när jag kom hem möttes jag av en gladfis som ålande fram till mig och ville komma upp, och när jag tog upp honom fick jag världens goaste puss...pussgurka!!

Sen la jag mig i sängen med Algot och vi tvärslocknade båda två, när jag vaknade kändes de som om att jag var bakfull..haha..så trött var ja.

Algot har börjat dansa, elr diggat när man her på musik,gungar fram och tillbaka..haha så jävla gulligt.


Nä nu ska jag kila..skriver mer imöra.

Ciao!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: