Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Sov hela natten..

Kategori: Allmänt

Har precis vart på VC och kollat blodtrycket, var bara bra.

Natten i natt var bra, Algot sov hela natten..väldigt skönt för både han och oss.
Han vaknade lagomt till hockeyn imorse och åt välling, sen somnade han om igen.
Jag och babe var vaken och såg 2 perioder, 3e somnade vi =)

Nu kokar potatisen och laxen är i ugnen..älsklingen som kockar idag.
Men jag käkar när jag kommer hem, för nu bär det av ner till Etic för styrke träning och spinning...Nordic är stängt pga någon mässa!

Nu ska jag byta om!

Vi hörs!

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Noliamässan

    2010-02-22 | 17:58:11
    Bloggadress: http://lillaste.blogg.se/
  • Tessan å Eddie säger:

    Jo Peter klaga över nacken länge och hade en knöl där och fick hög feber, då ringde jag in för blev orolig. En knöl som dom skar upp och tömde på massa var och vätska, är bra nu men måste stanna på sjukan för koll några dagar. Så man är ensam med en sjuk son och vilket jobb, ojojoj är helt slut. Blir tidiga kvällar, orka inte va vaken.



    Hoppas Algot snart blir frisk, det är jobbigt då barn är sjuk fy dom ska inte behöva bli sjuk.

    Kram på er

    2010-02-22 | 21:04:41
    Bloggadress: http://mammatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: