Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Torsdag.

Kategori: Allmänt

Tjenixen.

Idag har varit en lugn dag,klev upp och käkade frukost..mannagrynsgröt och ägg.
sen tog vi en promenad hela familjen.

Fan vad jag vill åka till Göteborgi sommar och se pink..men det lär ju vara hyffsat dyrt med hotell när det är Gothia samtidigt!?
aja, det ordnar sig nog hoppas ja =)

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli strax efter 5 så jag ska åka på träning, sen ska jag hem och sova.


Ha det bra allihopa.


Kommentarer

  • Momma säger:

    Mommas gofis va snygg han är/Kramen momma

    2010-02-11 | 18:13:58
  • Jenny säger:

    Vilken söting!!!



    Bokade faktiskt biljetter till NHL i Globen i oktober. Grymt sugen på Pink/takida jag med. Vi kommer dessutom vara i "faggorna" den tiden..Fast jag tänkte inta Gbg efter Gothia..Kanske man ska tänka om.. Nej förresten har inte råd..Vi ska ju på semester i sommar, Globen i oktober och Thailand feb-mars nästa år..



    Förresten hur ser din arbetsvecka ut nästa vecka? Blir det någon sång på torsdag?? Jag är ledig torsd + fredag kommande vecka!

    2010-02-11 | 20:46:26
  • Malin säger:

    Vad söt Algot är! :D

    2010-02-11 | 22:23:55
    Bloggadress: http://duskaintemedpawillys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: