Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

100106

Kategori: Allmänt

Idag vaknade Algot runt 8 och ville ha vällingen, sen somnade han om  igen och sov fram till 11.
klev upp och vi käkade lite frukost (Algot lunch) =)

sen bar de av till nordichallen då jag hade träning..skoj med fotbollsträning igen...på söndag är det cup..WEEEIII!

efter de åkte vi hem och fick besök av Bettan och Jennifer.

Nu sitter jag i soffan, Algot rymmer ut till pappsen i hallen, som håller på att grejja med sina fotbollsskor.


Nu är det 1 månad kvar tills jag börjar jobba igen...ska bli skoj faktiskt..men samtidigt vill man ju vara hemma med sin älskade Onge hela tiden, men så funkar det ju inte tyvärr =)

Nä nu ska jag busa lite med sonen innan han ska lägga sig och sova.

Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: