Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

100111

Kategori: Allmänt

Igår spelade vi som sagt cup, gud vad min kropp värkte imorse kan jag säga er =)

Fick främmande av A,A och C idag, dom hade de lite tråkigt så dom kom och busade lite med Algot.

Sen gick jag på banken, och affären..handlade lite så jag kunde göra middag.
Potatis,Torsk och Äggsås blev det..Mums!

Efter maten stack jag ner på Etic med Issa och körde 50 min spinning...trodde inte min kropp skulle klara av de med tanke på att jag hade så ont i den sen igår, men allvarligt så kändes de bara skönt att röra på sig =)
imorrn och onsdag är det fotbollsträning som gäller, torsdag kanske jag kör ett styrke pass vid lunch tid och på kvällen är det inomhusligan.
Skoj!

Nä nu ska jag slänga mig på soffan och kika på spårlöst.

Ha de bra.







Kommentarer

  • maijsan säger:

    vad sjukt, vi åt ris, torsk och äggsås!! HAHAHAHA!!

    2010-01-12 | 07:35:33
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: