Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Fredag!

Kategori: Allmänt

Idag har vi vart och stor handlat, kikade även på en vagn till algot, en lite enklare såkallad "Shoppingvagn", hittade en vi nog ska åka in och köpa imorrn.
slipper stor vagnen ta upp all plats när man tex ska stor handla elr så =)

Nu har vi precis kommit hem från Algots farfar,var där och käkade middag, och Algot badade i badkaret, vilket han älskade!

Imorrn ska jag och Algotpå birsta med Bettan, pappa mike ska träna.
sen ska Algot med sin papi på hockey.
själv ska jag nog bara vara hemma och lata mig i soffan=)


Nä nu ska jag käka lite ben & jerrys glass jag köpte igår! Mumma!


Våran gofis.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Vad blire för sorts vagn??

    2010-01-30 | 09:38:14

Kommentera inlägget här: