Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Goprupp

Kategori: Allmänt

Igår kväll somnade Algot runt halv 9, sen gick Micke och la sig runt halv 11 kanske.
efter ett tag hör jag hur Algot surrar och skrattar där inne...så jag går in i sovrummet.
kolmörkt är de,och Micke sover..haha.
Petar på Micke :sover du?
Va va näe, han ligger ju här och pratar.
Haha, jo Micke sov nog allt =)
Tog med mig Algot in till soffan en stund så han skulle få busa av sig så micke kunde få sova eftersom han skulle upp och jobba, plus att han är förkyld och ont i huvuvet.
jag som trodde Algot ville leka lite, men inte då..han kurade ner sig och satt och myste i ca 30 min.
Hur go som helst...gopruppen♥



Nu ska jag läsa tidningen.
Ha det bra.

Kommentarer

  • Emilia säger:

    hej vilken söt bild på dig och Algot

    när in Ligger i sängen eller i soffan

    Ha en tervlig

    helge Kram Emilia

    2010-01-22 | 16:01:10
    Bloggadress: http://lillyemilia.blogg.se/
  • Frida säger:

    hej! vad tror du om o ta fotografering nästa vecka? har varit borta rätt mycket på sista tiden.

    2010-01-22 | 18:47:14
    Bloggadress: http://www.fridasendelbach.com
  • Anita säger:

    Jag blir avis , Elin är så stoor nu fast vi gosar ändå men hon har precis vuxit förbi mig men de kanske inte är så svårt med mina 161 cm

    // Anita

    2010-01-24 | 08:18:21
    Bloggadress: http://sollefteacamping.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: