Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Kallt..fy tusan.

Kategori: Allmänt

Satan i gatan vad kallt de är ute..brr...

somnade runt 2 tiden i natt, kunde verkligen inte somna!

Algot har nyss ätit lunch, och nu sover han lillbubben.
jag har dragit igång tvättmaskinen så man har några rena kläder att ta på sig =)

Ikväll är det träning, fotboll..första nu med div 1 efter juluppehållet.
och den inviger vi med ett biptest..weeii..jippii! haha..jaja..det är inte nu man ska vara bäst tränad så =)

Nä nu ska jag kika upp lite busstider, så man tar sig på jobbet framöver..börjar halv 7 på mornarna då vi jobbar dag..och nu har dom ju ändrat så bussarna från timrå bara går motorvägen..Illa!
så nu måste man hålla på och byta buss...och de är ju inte säkert det klaffar så de blir rätt tider och så..aja..de fixar sig.

Ha de bra

Kommentarer

  • Emelie norin säger:

    ja det var jag som frågade de, hehe :) Vad duktig han är :)

    2010-01-07 | 14:56:13
    Bloggadress: http://emelienorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: