Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

kan ikke sova.

Kategori: Allmänt

Tjo!

sitter i soffan och datanördar och glor på tv.
Imorrn vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på...är det så kallt som de är nu så blir vi nog inne iaf..kollade nyss på termometern, och den visade -21!!! fyfan..

Mina killar ligger och sover sen några timmar tillbaka...mina solstrålar, vad vore livet utan dom?
Jag älskar er♥

Nä ska man göra ett försök att lägga sig och se om man somnar?

Kommentarer

  • Milliez ♥ Bilvande 3 - barnsmamma säger:

    Kikar in..



    Riktigt bra blogg du har!

    Hoppas att allt är bra?

    Kram!

    2010-01-07 | 09:37:16
    Bloggadress: http://milliez.nu
  • Anonym säger:

    Okej :) Gick det bra att få han att äta mat istället för bröstmjölk ? :) haha vad mycket jag frågar hela tiden :P

    2010-01-07 | 11:29:40

Kommentera inlägget här: