Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Latar oss.

Kategori: Allmänt

Nu ligger jag i sängen, kollar på Algot som ligger brevid och fortfarande sover..våran lilla prins.

Dagen idag består av mer latning, och fotboll.
kl 18 spelar älsklingen inomhusligan, och kl 20 möter vi selånger.
Jag står över denna match då det blivit lite mycke för mig nu denna vecka, så man kan ge gärnet på lördagens 11manna match =)
ska bli skoj!

Nä ska käka något nu!
Ciao!

Kommentarer

  • Anita säger:

    Hej svejs , ville bara säga att de e skitkul att sitta och titta på dina bilder och se hur stor Algot blivit

    Kramar Anita

    2010-01-14 | 11:49:40
    Bloggadress: http://sollefteacamping.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: