Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Min kropp värker.

Kategori: Allmänt

Fy tusan vad min kropp värker nu..mina fötter skulle inte ta sig i ett par fotbolls skor just nu..haha hövva.

Men vi VANN ju iaf...skoj skoj!!
Men efter som det var vårat div 2 lag så fick dom ju inte gå upp till inomhusligan, så dom som kom 2a fick gå upp ist =)

På torsdag dra inomhusligan igång för oss i div 1...fan vad skoj.
Jag kommer ihåg förra året, då gick man där med go magen och var med i matchen från läktaren..hihi!

Löta grabbarna (där min sambo spelar) vann också sin grupp så dom får spela inomhusligan i år..skit skoj!! GRATTIS grabbar!

Nä nu måste jag lägga mig..får se om jag tar mig upp ur sängen imorrn =)



Kram kram

Kommentarer

  • Jennie & Grodan säger:

    Grattis till vinsten! :D



    Ja men gö ett, men det beror på när i sommar det, vi kommer mestadels vara i Hudik & sundsvall. Så kan lika väl ses där också :) wihooo

    2010-01-11 | 08:50:49
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Angel säger:

    Såg att ni vann i söndags. Grattis!



    Hoppas kroppen tagit igen sig hyffsat nu. Min käre sambo är hemma med ett stort brännsår på hela knät. Fotboll är inte alltid skönt! :)



    Kram

    2010-01-12 | 10:19:36
    Bloggadress: http://angel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: