Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

My Love!

Kategori: Allmänt

Tjena!

Idag har vi vart på kyrkis och baby sång.
vi traskade ner runt 09.45 med Jenny,Henke,Susanne och Clara.
När vi kom ner var det fika, sen lekte barnen av sig lite innan vi gick in på baby sången.
sist vi var där så låg ju Algot bara still..nu var det full fart =)
Henke han dansade på och diggade som tusan han..haha sötpropp.
Clara satt och myste i mammas famn.

idag har jag och babe varit förlovade i 2 år =)
Myspys, imorrn ska vi ut och äta och gå på bio, lite egen tid.
Algots farmor kommer hit över helgen så hon får vara med honom lite!

På lördag är det kalas för Algots kusin Dante, som fyller år idag.
GRATTIS!

4 år sen Momma dog också..Älskar dig och saknar dig♥


Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem, sen ska han skjutsa mig på träningen.
Algot sover som en stock han, blev helt slut efter kyrkis och sången idag =)


Puss

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Jag har också en kusin som heter Dante :D

    2010-01-21 | 18:06:04
    Bloggadress: http://lillaste.blogg.se/
  • Rikke säger:

    oj 2 år:) vad mysigt!

    Jag och Isa har varit tillsammans i 2 år om mindre än 2 mån..hahaha:)



    Ha en toppen helg!

    2010-01-22 | 10:56:55
    Bloggadress: http://rikke84.blogg.se/
  • momma/Anki säger:

    Tiden går fort alldeles för fort.Men hon är med varje dag Momma/mamma/KRAMEN MAMMA:)

    2010-01-23 | 17:49:53

Kommentera inlägget här: