Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Slöar

Kategori: Allmänt

Sitter hemma och ser hockeyn och slöar, Timrå leder med 3-2.



Älsklingarna är på plats i eon arena och ser matchen =)

Har kikat runt lite på gaddad.se
Fan vad sugen jag är på att tatuera mig igen, hade jag bara haft pengarna hade jag varit full i dom nu..haha..nä men jag har några kvar innan jag är nöjd.

Imorrn ska vi nog bara mysa, jag har träning på kvällen.

Måndag är det inomhusligan, sen hoppas jag att allt strul med elgiganten ang min mobil löser sig, annars blir jag ARG!!!!!!!!!! var över en månad sen jag lämnade in den, och dom har inte skickat iväg den än dit den ska...liiiite less är man.

Nä nu ska jag slöa vidare gott folk.
Kram på er.


Kommentarer

  • Patricia säger:

    HEJA TIMRÅ! Tror du att dom går vidare? de vore ju ett mirakel minst sagt:P

    2010-01-31 | 17:08:38
    Bloggadress: http://ptk.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Skönt att slappa lite oxå. :)



    Hoppas giganten fixar det där någon gång nu...tar en jäkla tid för dom. :/



    Kram

    2010-02-01 | 18:47:39
    Bloggadress: http://johannajois.blogg.se/
  • momma/Anki säger:

    kul att få rå om er/Kram Kram

    2010-02-01 | 22:12:50
  • Jennie & Grodan säger:

    Ja det är faktiskt sjukt roligt :D

    Thomas lyser upp när jag sitter framför datorn och letar saker till vårat bröllop. Annars i vanliga fall hatar han att jag sitter med datorn, haha

    2010-02-02 | 22:23:01
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: